Obchodné podmienky

Tieto podmienky upravujú vzťah medzi predávajúcim - Náladius sro a kupujúcim (zákazníkom).

Predávajúci - sídlo spoločnosti:
Náladius s.r.o. (MotoVšem)
 Studené 104
Jílové u Prahy, 254 01

Korešpondenčná adresa:
Náladius s.r.o.
Ke Mlýnu 19
Jesenice u Prahy - Kocanda, 252 42

Informácie k prevádzkovateľovi internetového obchodu www.motovsem.cz:
Náladius s.r.o.
Spisová značka: C190268 vedená na Mestskom súde v Prahe
Studené 104
254 01 Jílové u Prahy

IČO: 242 242 19
DIČ: CZ24224219
Zapísaný u mestského súdu v Prahe, oddiel C, vložka 190268

Sme platcami DPH.

Email: info@motovsem.cz
Tel: 775 733 486

1. Objednávka

1.1. Zákazník vložením objednávky potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi bezvýhradne súhlasí

1.2. Všetky podané objednávky sú považované za záväzné

1.3. Každá objednávka bude ihneď po odoslaní potvrdená formou e-mailovej správy. Tá bude zaslaná na e-mailovú adresu, ktorú zákazník uviedol pri registrácii (objednávke) a bude obsahovať tieto informácie: údaje o zákazníkovi, dodaciu adresu, údaje o objednanom tovare, počet kusov objednaného tovaru, atď. Toto potvrdenie posiela server automaticky

1.4. V prípade, že tovar nie je skladom alebo z iného dôvodu nebude možné dodržať požadovaný termín dodania, bude zákazník kontaktovaný telefonicky alebo e-mailom s návrhom náhradného termínu dodania. O odoslaní tovaru bude zákazník informovaný e-mailom, ktorý bude obsahovať číslo zásielky

1.5. Pokiaľ zákazník po prijatí potvrdenia objednávky zistí, že je niektorý z údajov chybný alebo nedostatočne vyplnený, je jeho povinnosťou oznámiť túto skutočnosť čo najskôr predávajúcemu. Najlepšie e-mailom na adresu info@motovsem.cz .

1.6. Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v registračnom formulári. Pokiaľ chce kupujúci dodať tovar na inú dodaciu adresu, uvedie v objednávkovom formulári meno a adresu miesta pre dodanie tovaru

1.7. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho zaplatením tovaru a jeho prevzatím

1.8. Spoločnosť Náladius s.r.o., ako prevádzkovateľ internetového obchodu www.motovsem.cz, sa zaväzuje, že nebude poskytovať osobné údaje tretím osobám za účelom iným, než je vybavenie objednávky.

2. Spôsoby doručenia, prevzatie a platby

2.1. Objednaný tovar bude zaslaný, alebo odovzdaný, podľa Vášho výberu, pri objednaní tovaru

2.2. Zásielky na Slovensko možno zaslať výhradne cez nižšie uvedené dopravce

2.3. Každú objednávku predávajúci potvrdí e-mailom a bude kupujúceho informovať o predpokladanom termíne dodania

2.4. Ceny uvedené u výrobkov sú vrátane DPH

2.5. Kupujúci má povinnosť (aj vo vlastnom záujme) pri preberaní zásielky skontrolovať, či tovar nie je poškodený. Na prípadné poškodenie tovaru je nutné ihneď upozorniť doručiteľa a zásielku nepreberať

2.6. Ak sa zistí poškodenie po rozbalení tovaru, je nutné uplatniť reklamáciu do 2 pracovných dní od dodania u dopravca. O skutočnosti nás neváhajte kontaktovať, radi Vám budeme nápomocní pri riešení

> Osobný odber:

Prevádzkareň Praha - Jesenice

Prevádzkareň Starý Plzenec

MotoVšem
Ke Mlýnu 19
Jesenice u Prahy - Kocanda, 252 42
mobil: +420 775 733 486

MotoVšem
Masarykovo nám. 206
Starý Plzenec, 332 02
mobil: +420 774 436 686

PLATBA za tovar je možná aj platobnou kartou!

 > Doručenie kuriérnou službou - GLS alebo PPL

V prípade nezastihnutia Vás telefonicky kontaktujú a doručenie zopakujú (v cene je jedno opakovanie).

> Osobný odber na výdajných miestach Zásilkovna

O uložení zásielky na výdajnom mieste Zásilkovna, budete emailom informovaní. Tovar je na vyzdvihnutie v 7 dňovej lehote od oznámenia.

 

Platba

> V hotovosti alebo platobnou kartou

Pri osobnom odbere v predajni v Jesenici pri Prahe alebo v Starom Plzenci.

> Bankovým prevodom

Vopred na náš účet pred dodaním tovaru, ako VS sa udáva číslo objednávky.

Pre platby v ČR je číslo účtu: 2900233167 / 2010

Pre platby zo Slovenska je číslo účtu: 2500233168 / 2010
IBAN: CZ66 2010 0000 0025 0023 3168
SWIFT: FIOBCZPPXXX

> Dobierkou

Pri použití dopravy GLS, PPL alebo uloženie na Zásilkovne.

> On-line platobnou kartou alebo rýchlym bankovým prevodom

Pri použití dopravy GLS, PPL alebo uloženie na Zásilkovne.


Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.

3. Reklamácia

Adresa pre reklamácie:
Náladius sro
Ke Mlýnu 19
Jesenice u Prahy - Kocanda, 252 42

3.1. Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa Občianskeho zákonníka a vzťahuje sa na tovar, ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe. Ku každému tovaru je prikladaná faktúra, ktorá môže u niektorých výrobkov slúžiť zároveň ako záručný list, pokiaľ tento nie je priložený (v závislosti od výrobcu a druhu tovaru). Prevzatie tovaru a súhlas so záručnými podmienkami potvrdzuje zákazník podpisom predajného dokladu alebo dodacieho listu v prípade, keď je zásielka doručená zmluvným prepravcom. Pokiaľ odberateľ zistí akýkoľvek rozdiel medzi predajným dokladom a skutočne dodaným tovarom (v druhu alebo množstve) alebo neobdržal so zásielkou správne vyplnený záručný list, je povinný podať ihneď (najneskôr do 3 dní) písomne správu adresovanú na meno obchodníka, ktorý faktúru vyhotovil. Ak tak neurobí, vystavuje sa nebezpečenstvu, neskoršiemu prípadnému neuznaniu reklamácie.

3.2. Ak je závada na tovaru opraviteľná u zákazníka či v autorizovanom servise, je tu bezplatne opravená, v opačnom prípade bude tovar vymenený na náklady servisného strediska. Tovar musí byť v úplnom stave vrátane príručiek a ostatného príslušenstva. Ku každej položke musí byť pripojená kópia dodacieho listu a presný popis chýb a početnosť výskytu

 

Nárok na uplatnenie záruky zaniká v nasledujúcich prípadoch:

a) porušením ochranných pečatí a nálepiek, pokiaľ na výrobku sú

b) neodbornou inštaláciou, zaobchádzaním či obsluhou, použitím, ktoré je v rozpore s užívateľskou príručkou

c) používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojimi parametrami parametrom uvedeným v dokumentácii

d) ak nie je tovar reklamovaný ihneď po zistení závady, z dôvodu aby nedošlo k zhoršeniu poruchy alebo rozpore pri posudzovaní reklamácie

e) tovar bol poškodený živlami

f) tovar bol poškodený neodbornou montážou či demontážou

g) tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii

h) tovar poškodený zapojením do siete nezodpovedajúcej príslušnej STN

Formulár na reklamáciu tovaru.

4. Odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie tovaru a peňazí)

4.1. Zákazník má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, a to aj bez udania dôvodu a bez akejkoľvek sankcie. Zákonná lehota sa vzťahuje na všetky internetové objednávky z eshopu www.motovsem.cz, teda nie na tovar zakúpený priamo v kamenných predajniach.

4.2. Ak sa tak rozhodne, musí nepoškodený tovar, bez známok užívania alebo opotrebovania, spoločne s dodaným obalom poslať späť v uvedenej lehote (určujúci je dátum prijatia zásielky a dátum jej spätného odoslania).

4.3. Tovar posielajte doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. Upozorňujeme, že zásielky na dobierku nepreberáme! Adresa pre vrátenie tovaru je Náladius s.r.o., Ke Mlýnu 19, 252 42 Jesenice u Prahy - Kocanda.

4.4. Ak uplatní spotrebiteľ právo na odstúpenie od zmluvy, má dodávateľ právo len na náhradu skutočne vynaložených nákladov spojených s vrátením tovaru. Dodávateľ je zároveň povinný vrátiť spotrebiteľovi zaplatené finančné prostriedky najneskôr do 30 dní od odstúpenia, a to prevodom na bankový účet. V prípade nedodania kompletného tovaru zákazníkom či inak odporujúce vyššie uvedeným podmienkam sa termín posúva do doby dodania plnohodnotného tovaru.

4.5. V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady zákazníka.

Formulár na vrátenie tovaru.

5. Práva a povinnosti predávajúceho

5.1. Predávajúci sa zaväzuje vybaviť záväznú objednávku a odoslať objednaný tovar v čo možno najbližšej dobe. Ak predávajúci nebude môcť expedovať tovar z dôvodu vypredania zásob alebo iných závažných dôvodov, informuje zákazníka a ponúkne alternatívne riešenie.

5.2. Predávajúci má povinnosť vymazať registrovaného zákazníka z databázy v prípade, že o to zákazník písomne požiada.

5.3. Predávajúci má právo odmietnuť objednávku, ak kupujúci opakovane neplní svoj záväzok, odobrať tovar a zaplatiť kúpnu cenu.

5.4. Predávajúci má právo od kúpnej zmluvy (záväznej objednávky) odstúpiť, ak sa stane plnenie nemožným, alebo ak sa nedohodne s kupujúcim na plnenie novom.

5.5. V prípade, že zákazník uhradí platbu za objednávku pred dodaním tovaru a predávajúci nebude schopný túto objednávku uskutočniť, zaväzuje sa predávajúci vrátiť kupujúcemu bezodkladne plnú sumu.

6. Práva a povinnosti kupujúceho

6.1. Kupujúci je povinný uviesť správnu a úplnú poštovú adresu, na ktorú má byť objednaný tovar odoslaný

6.2. Kupujúci je povinný odobrať objednaný tovar a zaplatiť celkovú cenu. S konečnou cenou je zákazník oboznámený pri vyplňovaní objednávky ešte pred jej záväzným potvrdením

6.3. Kupujúci má právo na stornovanie svojich osobných údajov z databázy, ak tak urobí písomne

6.4. Kupujúci má právo stornovať odoslanú objednávku alebo vrátiť tovar do 14 dní od doručenia

7. Mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu

7.1. Vážený spotrebiteľ, ak sa domnievate, že sme Vás poškodili, alebo nesplnili svoje záväzky, píšte na našu emailovú adresu info@motovsem.cz.

7.2. Ak sa nám nepodarí spor vyriešiť priamo, na základe Zákona č. 378/2015, ktorým sa mení zákon č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa, máte tiež právo na mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu.

7.3. Subjektom (ADR) mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov medzi obchodníkom a spotrebiteľom, je Česká obchodná inšpekcia, alebo orgány určené Ministerstvom priemyslu a obchodu, pozri http://www.mpo.cz/dokument169867.html .

7.4. U Českej obchodnej inšpekcie, má spotrebiteľ možnosť podať návrh prostredníctvom on-line formulára, dostupného na internetových stránkach Českej obchodnej inšpekcie: https://adr.coi.cz/cs .

7.5. Spotrebiteľ môže podať návrh u Českej obchodnej inšpekcie alebo povereného subjektu najneskôr do 1 roka odo dňa, keď uplatnil svoje právo, ktoré je predmetom sporu, u predávajúceho prvýkrát.

7.6. Spotrebiteľ môže podať návrh tiež prostredníctvom platformy mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov EÚ, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS . Návrh tu môže podať len spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.

7.7. Ak sporné strany nie sú spokojné s kvalitou mimosúdneho riešenia spotrebiteľského sporu a domnievajú sa, že počas konania došlo k porušeniu Pravidiel pre mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov, môžu podať sťažnosť na adresu Ministerstva priemyslu a obchodu alebo na emailovú adresu adr@mpo.cz .

7.8. V prípade cezhraničných sporov pomáha spotrebiteľom v prístupe k príslušnému subjektu mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov Európske spotrebiteľské centrum Českej republiky.

7.9. Náklady spojené s mimosúdnym riešením spotrebiteľských sporov si strany nesú samy.

8. Záverečné dojednania

8.1 Obchodné podmienky sú platné v znení, uvedenom na internetových stránkach predávajúceho, ku dňu zaslanie elektronickej objednávky kupujúcim predávajúcemu

8.2 Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad prijíma všetky ustanovenia v obchodných podmienkach uvedené, akceptuje platnú cenu uvedenú u objednaného tovaru, vrátane poštovného, ak nebolo v konkrétnom prípade preukázateľne dohodnuté inak. Odoslanou objednávkou je kupujúci neodvolateľne viazaný

8..3 Práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho sa riadia obchodným zákonníkom. 

Doba platnosti cien

Všetky ceny tovaru na tomto e-shope platí bez časového obmedzenia, ak nie je uvedené inak

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť dňom 25. mája 2018